سوالات متداول

سوالات متداول سفارش :

آیا برای خرید اینترنتی در سایت باید ثبت نام كرد؟
خیر نیازی به ثبت نام نمی باشد.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 9صبح) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد

هزینه سفارش به چه صورت پرداخت می شود؟
خرید از سایت یونیک و پرداخت هزینه به این دو روش امکان پذیر است.
الف- پرداخت هزینه فاکتور به صورت آنلاین یا کارت به کارت
ب- پرداخت اصل هزینه هنگام تحویل کالا با پرداخت 10 هزار تومان به عنوان بیعانه به ازای هر میزان خرید
 
 سفارش طي چند روز به دست من مي رسد؟
در صورتیکه محصول مورد نظر در دفتر ایران موجود باشد، ظرف 24 ساعت تحویل پست می شود. سفرشاتی که به صورت اختصتصی وارد می شوند، طی 7 الی 14 روز کاری ارسال خواهند شد.

هزینه ارسال کالا به عهده من است؟
در جشنواره بهاری فروشگاه یونیک، کلیه سفارشاتی که به صورت آنلاین پرداخت شوند، رایگان ارسال می شوند.
هزینه ارسال سفارشاتی که به صورت پرداخت در محل ثبت می شوند، بر اساس تعرفه پست و به عهده خریدار می باشد

نحوه بسته بندی سفارشات به چه صورت است؟
کلیه محصولات در بسته بندی مطمئن و در پکیج های حباب دار ارسال می شوند و مسوولیت سلامت محصول به عهده فروشگاه یونیک است.

آیا می توانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
بله. ولی توجه داشته باشید که بهتر است در این حالت هزینه کالا را به صورت کامل پرداخت کرده باشید تا هنگام تحویل به شخص دیگر، از ایشان هزینه ای دریافت نشود

چگونه می توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام مطلع شوم؟
جهت پیگیری سفارش خود، از طریق این صفحه کد فاکتور خود را وارد کنید و از آخرین وضعیت سفارش آگاه شوید.

آيا اين قابليت وجود دارد سفارش من بيمه شود و هزينه آن به چه صورت است؟
تمامي سفارشات به صورت رايگان بيمه شده اند.

اگر در حين خريد سوالي داشتم چه كاري بايد انجام دهم؟
شما در تمامی مراحل خرید می توانید با بخش پشتيباني فروش تماس بگیرید و یا تیکت ارسال کنید. تمام موارد مربوط به خرید شما در سیستم کارشناسان ما ثبت می شود.

تماس با پشتيباني در چه ساعاتي امكان پذير است؟
از ساعت 9 الی 17  می توانید تماس تلفنی داشته باشید و در تمام ساعات شبانه روز می توانید مشکل خودتان را از طریق ثبت تیکت برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما در اولین روز کاری بعد از ثبت تیکت، با شما تماس خواهند گرفت.

آيا امكان خريد حضوري محصولات مي باشد؟
خير، در حال حاضر تنها امكان خريد محصولات به صورت آنلاین فراهم مي باشد

زمان تحويل ،هزينه اي غير از ميزان ثبت شده در فاكتور بايد پرداخت شود؟
خیر در هنگام تحویل بسته هیچ هزینه ای به جز هزینه درج شده در فاکتور دریافت نمی شود.

آیا قبل از ارسال محصولات با ما هماهنگی به عمل می آید؟
سفارشاتی که به صورت اختصاصی وارد می شوند، پس از ورود به ایران و پیش از تحویل به پست، با خریداران هماهنگ می شود

علت تفاوت قیمت محصولات موجود در سایت یونیک با بازار چیست؟ آیا این اختلاف قیمت به دلیل کیفیت پایین تر است؟
بر اساس سیاست های سایت و واردات مستقیم، محصولات با قیمت مناسب تری نسبت به بازار به دست مشتری می رسند. محصولات موجود در سایت با کیفیت مشابه بازار و یا در اکثر موارد، با کیفیت بهتری ارائه می شوند.


گارانتی ها / تعویض / انصراف

منظور از گارانتی مطابقت با عکس چیست؟
چون کالای شما از سایت های خارج از کشور سفارش داده می شوند، ما به شما این گارانتی را می دهیم که محصول سفارش داده شده با عکسی که هنگام سفارش مشاهده کرده اید مطابقت دارد

اگر کالا دریافتی از نظر مشخصات و عکس با اطلاعات سایت مغایرت داشت چه باید کرد؟
وجود مغایرت باید تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا از طریق تماس تلفنی یا ثبت تیکت، به اطلاع کارشناسان ما برسد و در سیستم ثبت شود. جهت تعویض و استرداد  کالا، نباید بسته از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج شده باشد.

اگر کالایی که سفارش داده ام به صورت معیوب به دست من برسد چه کاری باید انجام دهم؟
نگران نباشید. تا 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا با بخش پشتیبانی فروش تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از ثبت مشکل شما در سیستم، به مشکل شما رسیدگی خواهند کرد

اگر سفارش اشتباه ارسال شده و یا کالا معیوب باشد، هزینه ارجاع به عهده چه کسی است؟
در صورتی که کالای ارسالی از طرف ما دارای مشکلاتی از قبیل مغایرت محصول، معیوب بودن کالا و یا کسری سفارش باشد هزینه پستی برگشت و تامین کسری کالا پس از هماهنگی های لازم به عهده ما می باشد. لطفا جهت ارجاع پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی یا پیگیری سفارشات، کالاهای خود را به خوبی بسته بندی کنید تا خسارتی نبیند و به وسیله پست پیشتاز برای ما ارسال کنید.

اگر پس از ثبت سفارش از خرید منصرف شدم چه کاری باید انجام دهم؟
اگر هنوز سفارش آماده به ارسال نشده باشد، می توانید با ثبت تیکت و یا تماس تلفنی با بخش پشتیبانی درخواست کنسلی خود را ثبت کنید تا پس از بررسی درخواست شما، مراحل کنسل کردن سفارش شما انجام شود.
 

گارانتی سلامت فیزیکی
گارانتی سلامت فیزیکی

محصولات به صورت تست شده و با سلامت کامل برای شما ارسال میشود.

پرداخت هنگام تحویل
پرداخت هنگام تحویل

امکان پرداخت اصل مبلغ هنگام تحویل کالا فقط با پرداخت بیعانه

تصاویر واقعی از محصولات
تصاویر واقعی از محصولات

تصاویر موجود در سایت تبلیغاتی نبوده و دقیقا مطابق با محصول ارسالی میباشد .